STEAM-GRUPPE
-End Of The Line- -EotL-
STEAM-GRUPPE
-End Of The Line- -EotL-
21
IM SPIEL
173
ONLINE
Gegründet
21. Mai 2020
Sprache
Englisch
Ort
United States 
40 Kommentare
1. Jun. um 14:05 
holy this group is so dead
18. Mrz. um 19:26 
Oh I have missed No-Heroes, this will be fun!
16. Feb. um 21:41 
how the heck did i miss this group
24. Jan. um 21:14 
:gman: :gordon:
8. Jun. 2025 um 6:33 
Question: do EotL servers correspond to the Duck leaderboards as found in the OG EotL event? If not, I would love it if they did - testing on my end suggested that some variation of "tf_forced_holiday 5" should make this possible...
18. Feb. 2025 um 13:39 
update all eotl servers please
17. Feb. 2025 um 17:06 
i need a download for cp_snakewater_4bots_v14 due to missing map
17. Feb. 2025 um 17:03 
cp_snakewater_4bots_v14 is missing
21. Apr. 2024 um 0:21 
something smells weird
10. Feb. 2024 um 12:37 
I always wondered where NH went.
20. Jan. 2023 um 4:20 
I love engie fortress.
2. Jun. 2021 um 23:04 
1 year, and still going good.
28. Dez. 2020 um 15:07 
best server no lie
25. Dez. 2020 um 9:54 
merry christmas you filthy animals
27. Nov. 2020 um 4:27 
Happy Thanksgiving
3. Nov. 2020 um 12:53 
likethecure add me for a trade
9. Okt. 2020 um 19:51 
Don't play tf2 anymore, but props to cure for picking up after NH!
3. Aug. 2020 um 16:51 
I’m rock out w my Covid-19 out!
29. Jul. 2020 um 15:03 
oh wow, been a while. May have to pay my $4 again and reinstall TF2.
20. Jul. 2020 um 17:58 
yo I just paid my $4.00
4. Jul. 2020 um 10:56 
Hopefully this will last a LONG time.
15. Jun. 2020 um 18:35 
Oh Hai!
8. Jun. 2020 um 15:45 
Join us in the discord Leia! https://discord.gg/jktwYQF
31. Mai 2020 um 22:41 
it's been so long since i've played ahhhh!! nice to still see some familiar faces :) miss you all
28. Mai 2020 um 17:54 
Zap zap zap, pew pew pew
28. Mai 2020 um 14:33 
cant wait to shoot yall in the head
24. Mai 2020 um 6:28 
Man this takes me back! Thanks for the invite. My ISP is getting better, so I think it may be time to pick up my medi gun again:coolthulhu:
24. Mai 2020 um 1:40 
Hi everyone! :sentry: :sticky: :steamhappy: Thank you for the invite
23. Mai 2020 um 2:17 
Exciting! :steamhappy: New maps would be great, there weren't enough wacky ones on NH.
22. Mai 2020 um 19:13 
Halloween maps - especially with spells are the bees knees!!
22. Mai 2020 um 6:53 
I still like the halloween maps Polar Bear can just whine
21. Mai 2020 um 16:51 
Ha! I have the very first discussion post - I feel so proud and happy!
21. Mai 2020 um 16:11 
First!
21. Mai 2020 um 16:04 
New group who dis
21. Mai 2020 um 16:02 
Hello peeps!
21. Mai 2020 um 15:52 
This group __________.
21. Mai 2020 um 14:37 
Hello all.
21. Mai 2020 um 12:02 
I like your pretty star, cure
21. Mai 2020 um 11:52 
Hey hey!
21. Mai 2020 um 11:45 
oh hai