STEAM GROUP
Arma 2: DayZ Suomi / Finland DayZ Suomi
STEAM GROUP
Arma 2: DayZ Suomi / Finland DayZ Suomi
2
IN-GAME
27
ONLINE
Founded
May 23, 2012
Language
Finnish
Location
Finland 
299 Comments
Jan 12, 2025 @ 10:23am 
Join our DayZ Server!

Server Name: We are survivors |EU|PVP|MMG|SNAFU|TRADER|GROUP 7|DZSA Launcher ONLY
IP Address: 85.190.149.183
Port: 11000

Unique Vehicles: Exclusive vehicles that will enrich your gameplay experience.
️ Military Grade Gear: High-quality military equipment for serious players.
⚡ Fast Admin Support: Help when you need it most.
Custom Weapons and Gear: Discover unique items you won't find anywhere else.
Exciting Events: Participate in dynamic in-game events.
First-Person Perspective Only (FPV): For a more immersive experience.
Required Launcher: DZSA Launcher ONLY


Discord: https://discord.gg/fAy3j6cygE
Join the "We are survivors" community and forge your own survival story!
Jan 27, 2020 @ 4:58am 
hei kaikille olen uusi täällä niinkuin myöc pc;llä niin voisko joku auttaa mua saamaan ton connegtin losttin poijes että pääsen servuun
May 1, 2019 @ 10:52am 
porukkaa peleille arma 2 dayz
Feb 24, 2019 @ 2:44am 
pelaako joku vielä dayz?
Oct 16, 2018 @ 6:16am 
Uusi serveri julkaistu:
https://www.battlemetrics.com/servers/arma3/2648346

Kyseesä on siis arma 3 Exile servu

Lisää serveristä voit lukea täältä: https://tech247.fi/threads/arma-3-exile-altis.131/
Apr 2, 2018 @ 7:14am 
pelaako kenties joku DayZ modia enää?
Jul 15, 2017 @ 5:24am 
Pelaako täällä kukaan enään Dayz modia olis kiva pelata porukalla :D
May 5, 2017 @ 7:42am 
pelaako kukaa muu täälä arma 2dayz modia?
ite pelaan kaverien kanssa FIN/EU DayZ Overpoch Chernarus (1.0.6.1/131129) serverillä,minne kaivattaisiin porukkaa

alotus gearina saa pistoolin,lippaita 6kpl,heatpackkeja pari
Mar 13, 2017 @ 7:12am 
Löytyykö täältä enää aktiivisia Dayz Epoch pelaajia? Meillä olis 3 kaverin ryhmä.
Jan 27, 2017 @ 6:48am 
Joku vanillaa?

Jan 16, 2017 @ 7:44am 
More info later!

♦ Customized missions [ Gem Smuggler, Explosive Crate ]
♦ Custom mission rewards
♦ Zero missions
♦ Traveling Trader
♦ Balanced economy [ High End Vehicles cost much ]
♦ NO COINS [ Briefcases/Gems ]
♦ NO BANKS
♦ NO VIRTUAL GARAGES [ Its Dayz ]
♦ Humanity Levels & Spawn
♦ Roaming AI

Server name: The Lonely World
IP: 158.69.27.237:3302
Dec 20, 2016 @ 1:11am 
TCF Wasteland
Address: 149.202.86.160 Port: 2302
GameTracker URL: http://www.gametracker.com/server_info/149.202.86.160:2302/

Best Arma2 wasteland server is back !!!
Hello and welcome !
Nov 19, 2016 @ 8:39am 
Tuleeko kukaan Arma 2 wastelandia?
Oct 10, 2016 @ 4:08am 
Tietääkö kukaan mitään Epoch servua mis ei olis noita vitun hävittäjiä
Oct 9, 2016 @ 4:12am 
Pelaakos joku Arma 2 operation Arrowhead DZlauncherin kautta
Sep 30, 2016 @ 12:31am 
Pelaako kukaan enää dayz? p
Aug 25, 2016 @ 11:19am 
Epochia Voin kanssa pelata :)
Aug 25, 2016 @ 11:12am 
DayZ modi peli seuraa oon 12 :)
Aug 23, 2016 @ 11:40am 
Tulkaahan pelaamaan Dayz Epoch suomi serverille tartteis pelaajia kun ei ole kun pari dayz.gamehost.fi (:2302)
Aug 5, 2016 @ 4:14am 
Professional's Playground Epoch. Old school Epoch & Full Mil. Custom missions! Ei Donation Perkkejä, EI coin/bank Scriptiä, Work Hard Play Hard!
Aug 4, 2016 @ 4:12am 
Jos joku haluaa katsella DayZ Epoch videoita. https://www.youtube.com/playlist?list=PL0CEApXncMXRht6ouFnkASvzCebOMr1ON
Jul 13, 2016 @ 12:55am 
Ei kukaan sattumoisin enää hakkaa DayZ modia? Tääl pelaaja kaipais seuraa :D
Apr 29, 2016 @ 5:50am 
Feb 13, 2016 @ 5:56am 
Hey I’m an Admin from GreenScream DayZ. We host two DayZ servers and a free public TeamSpeak if anyone is looking for a place to play and meet people. Server IP is 75.127.1.122:2602 and TeamSpeak IP is ts.greenscreamdayz.com . Feel free to add me on Steam. Thanks and have fun! :zombieskull:
Jan 30, 2016 @ 3:48pm 
Tartteisin apuu BattlEye ongelma.
Kun avaan DayZ launcherin ja meen johoki serveriin niin tulee tämmöinen:
In order to play Battleye-protected online servers you will have to accept the BattlEye EULA first.
Would you like to use BattlEye and view EULA now?
Kyllä - Ei
Painan Kyllä, sitten pääsen siitä eteenpäi menee serveriin sitten peli sammuu ja tulee sama uudestaan Kyllä tai Ei painan kyllä menee taas serveriin ja sama jatkuu koko ajan.
Mistä voisi johtua.
Kiitos etukäteen jos osaat auttaa!
Nov 13, 2015 @ 10:16am 
[DG] DayZ Overpoch chernarus

Scriptit:

Buildable bike
AI-Missions
Self blood-bag
Coins&banks
Advanced trading

Ja paljon muuta :)

TS3 IP:ts.disturbedgaming.eu
Server IP: 31.186.250.11:2302
Website www.disturbedgaming.eu
Jun 25, 2015 @ 12:59pm 
Tietäiskö kukaan mistä mä saisin sen epoc modin?
Jun 20, 2015 @ 10:05am 
vähä väärä ryhmä tähä :D mut onks täälä ketää silveriä jonka kanssa vois pelailla cs gota?
Jun 17, 2015 @ 10:08am 
Adatkaa jos haluatte tulla pelaamaan arma2 dayz tai city tai island modia!
Jun 17, 2015 @ 6:45am 
Jos joku haluaa tulla pelaaman arma2 island / citylife modia, niin adatkaa mut!
Mar 5, 2015 @ 2:42pm 
Uusi Dayz Overpoch suomelainen serveri, toki myös ulkomaalaisia löytyy. Suomalaiset ja USA laiset Adminit mikä takaa 24/7 avun saannin. Yksi parhammista scriptatuista servereistä, Kaikki ominaisuudet! PARAS FPS!

Nähdään serverillä! :TheFish:

IP: 142.4.215.203:3002
Ts3: ts3.firebladegaming.com
www.firebladegaming.com
Mar 5, 2015 @ 2:42pm 
Uusi Dayz Overpoch suomelainen serveri, toki myös ulkomaalaisia löytyy. Suomalaiset ja USA laiset Adminit mikä takaa 24/7 avun saannin. Yksi parhammista scriptatuista servereistä, Kaikki ominaisuudet! PARAS FPS!

Nähdään serverillä! :TheFish:

IP: 142.4.215.203:3002
Ts3: ts3.firebladegaming.com
www.firebladegaming.com
Mar 5, 2015 @ 2:42pm 
Uusi Dayz Overpoch suomelainen serveri, toki myös ulkomaalaisia löytyy. Suomalaiset ja USA laiset Adminit mikä takaa 24/7 avun saannin. Yksi parhammista scriptatuista servereistä, Kaikki ominaisuudet! PARAS FPS!

Nähdään serverillä! :TheFish:

IP: 142.4.215.203:3002
Ts3: ts3.firebladegaming.com
www.firebladegaming.com
Mar 5, 2015 @ 2:42pm 
Uusi Dayz Overpoch suomelainen serveri, toki myös ulkomaalaisia löytyy. Suomalaiset ja USA laiset Adminit mikä takaa 24/7 avun saannin. Yksi parhammista scriptatuista servereistä, Kaikki ominaisuudet! PARAS FPS!

Nähdään serverillä! :TheFish:

IP: 142.4.215.203:3002
Ts3: ts3.firebladegaming.com
www.firebladegaming.com
Mar 5, 2015 @ 2:42pm 
Uusi Dayz Overpoch suomelainen serveri, toki myös ulkomaalaisia löytyy. Suomalaiset ja USA laiset Adminit mikä takaa 24/7 avun saannin. Yksi parhammista scriptatuista servereistä, Kaikki ominaisuudet! PARAS FPS!

Nähdään serverillä! :TheFish:

IP: 142.4.215.203:3002
Ts3: ts3.firebladegaming.com
www.firebladegaming.com
Mar 5, 2015 @ 2:42pm 
Uusi Dayz Overpoch suomelainen serveri, toki myös ulkomaalaisia löytyy. Suomalaiset ja USA laiset Adminit mikä takaa 24/7 avun saannin. Yksi parhammista scriptatuista servereistä, Kaikki ominaisuudet! PARAS FPS!

Nähdään serverillä! :TheFish:

IP: 142.4.215.203:3002
Ts3: ts3.firebladegaming.com
www.firebladegaming.com
Feb 28, 2015 @ 8:52am 
Etsitkö vanhaa ja kunnon Dayz Epoch serveriä Arma 2:ssa? Kaipaatko servua, jossa adminit kuuntelevat ja auttavat tarvittaessa? Ye Olde Timers' Saloon tarjoaa korkean FPS:än, muokatun Chernarus kartan, sosiaalisen yhteisön jossa sinua kuunellaan. Sinun ehdotuksesi otetaan vastaan. Palvelimella on SUOMALAISET Adminit.

IP: 95.175.99.206:2402

Lisää infoa löydät täältä:
http://forums.dayzgame.com/index.php?/topic/221386-ots-ye-olde-timers-saloon-epoch-chernarus-high-fps-custom-map-custom-ai-missions-custom-traderscustom-loot-deploy-bike-300-vehicles/


We are waiting for you.
Feb 18, 2015 @ 4:59am 
Tulkaa pelaamaan kenties ainoata suomi epochia. 193.167.96.107:2302
Ite en muuta suomalaista löytäny mut jos on tiedossa joku, laittakaa mullekki IP
Jan 3, 2015 @ 10:48am 
Mistä löytää suomalaisia dayz servereitä?
Dec 6, 2014 @ 7:39am 
Onko suomalisia DayZ servereitä Arma2
Oct 16, 2014 @ 4:11am 
Kaikki pelaamaan SUOMI DayZ overpoch tavianaa! ip:185.18.77.77:2402!
Sep 11, 2014 @ 12:12pm 
Cold Bacon Breakers ettii lisää suomalaisia pelaajia pelaamaan MGT overpoch napf servulle, Ollaan suunnittelemassa CBB kylää Ja tarvitaan osallistujia. Osallistujan ikä mieluiten (13)14-30v
Sep 1, 2014 @ 9:01am 
185.18.77.77:2302 Tuolta löytyy suomessa sijaitseva Epoch serveri.
Aug 1, 2014 @ 11:11am 
https://www.youtube.com/watch?v=hvss29UYIOc

tämä heppu tekee mielenkiintoisia dayz videoita, sillä on kakkososa tekeillä standalonen pohjalle,,..
May 15, 2014 @ 12:15pm 
Flashmob ryntäsi Svetlojarskiin :o
Päädyin paikalliseen pubiin rähisemään.
http://t.co/nXqWPFXRLN
May 14, 2014 @ 11:10am 
Berezino Recruits on ladattu nyt steamiin! Jos tykkäsitte niin käykää äänestämässä!
http://vip1.qiannidekk.tk/sharedfiles/filedetails/?id=259780434
May 12, 2014 @ 3:40am 
Joku kuolee taas Dayzetas...
Tässä uusin jakso: Berenzino Recruits On The Patrol.
https://www.youtube.com/watch?v=jCAtPWKNQdE&list=PLhfdXYzsTBcqONFd10QHA8FvDOhcvXuro
May 9, 2014 @ 10:20pm 
nr-gaming Epoch serveri avattu panthera mapilla. IP; 93.190.138.59:2302
Apr 29, 2014 @ 1:58am 
Onkos noita DayZ mod pelaajia vielä paikalla?
Apr 27, 2014 @ 8:02am 
"Linnut ja haulikko laulaa Berenzinossa."
Jos tykkäsit niin muista peukuttaa!
Lisää löytyy youtubesta Tasku Plays Games.
Seuraavassa jaksossa tapaan herrasmiehen Svetlojarskista. (Jam Jar)
http://vip1.qiannidekk.tk/sharedfiles/filedetails/?id=253767693