STEAM-GRUPPE
The Doctor Who Fans -=(TDWF)=-
STEAM-GRUPPE
The Doctor Who Fans -=(TDWF)=-
8
I SPIL
64
ONLINE
Grundlagt:
22. juni 2012
191 kommentarer
20. dec. 2019 kl. 14:05 
Mood
4. aug. 2019 kl. 12:34 
Yeah this whole group's been poisoned by spambots. Gonna just.. Leave.
4. aug. 2019 kl. 6:39 
hacked :(
26. okt. 2017 kl. 18:33 
Anyone here want to join me in the roleplay?
15. apr. 2017 kl. 14:18 
SEASON 10 FIRST AIRED ON APRIL 15TH!!!!!!!!!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
or should i say...
DOO WEE WOOOOOOOOOOOOO
WEE DOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
19. feb. 2017 kl. 8:35 
The spetial Chrismas is ASOME, but it's not Chrismas..It's ok ?



XD
27. dec. 2016 kl. 10:32 
spoilers are bad
25. dec. 2016 kl. 14:15 
i'm not
but yea
no spoilers
25. dec. 2016 kl. 5:29 
im not...unfortunatly. but dont spoil it for me please
25. dec. 2016 kl. 3:01 
Who's watching the Christmas special of Doctor who today? I am.
15. dec. 2016 kl. 14:16 
i dunno
15. dec. 2016 kl. 13:55 
When is the 13th doctor going to be announced?
15. dec. 2016 kl. 13:16 
.-.
15. dec. 2016 kl. 13:16 
i thought it ended
15. dec. 2016 kl. 10:14 
whos excited for the christmas episode of DW?
i am
15. dec. 2016 kl. 10:13 
especially wiblly wobbly timey wimey
15. dec. 2016 kl. 10:12 
i cant say anything, because i live in germany, and there, everything i say in english is classified as"did he just dribble on his shirt?"
15. dec. 2016 kl. 10:11 
lol
15. dec. 2016 kl. 10:11 
When i'm in school I go into a room and scream 'It's bigger on the inside' and everybody looks at me like I just dribbled on my shirt.
15. dec. 2016 kl. 10:11 
scarves are cooler. no offence. bow ties are still cool. ive got a lovely red one
15. dec. 2016 kl. 10:10 
Bowties are cool.
15. dec. 2016 kl. 10:09 
mine is wibbly-wobbly-timey-wimey. i never miss a chance to say that
7. dec. 2016 kl. 12:06 
My favourite quotes from DW of all time: "ALLONS-Y!"
5. dec. 2016 kl. 9:49 
Either him or Matt Smith.
5. dec. 2016 kl. 9:20 
i know right
10. juli 2016 kl. 3:56 
David Tennant was the best doctor imo.
24. apr. 2016 kl. 13:12 
You. Will. Be. Upgraded. :delete:
12. dec. 2015 kl. 11:09 
BOW TIES ARE COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
26. okt. 2015 kl. 17:21 
LET'S GO DOCTOR LET'G GO LET'S DOCTOR LET'S GO!!!!
23. aug. 2015 kl. 7:04 
DOCTOR WHO XD
27. jan. 2015 kl. 19:02 
Hello! Im looking for somepony to do a Doctor Whooves and Derpy Hooves RP with. (If you dont know the characters, google them. Or follow this link if your prepared for your heart to explode http://lovestruck-derpy.tumblr.com/page/7 ) I don't plan on it being erotic and the events start from the end of the Matt Smith Doctor. Where it will go on though the ending of the christmas special and then lead on with a Peter Capaldi roughly into the first episode, but after that be freeform.

But if you just want any revision to that ask me and ill be more than glad to accomidate. ^//w\\^
6. dec. 2014 kl. 13:20 
Please add me!:blanky:
8. nov. 2014 kl. 19:29 
I have made a theroy after watchin new season: NEW.


COMPANION





IS












SANTA
30. sep. 2014 kl. 22:14 
Gallifrey is op
2. sep. 2014 kl. 22:06 
DOCTOR WHO FOR DA WIN
23. aug. 2014 kl. 14:32 
Any thoughts on the new episode?
22. aug. 2014 kl. 10:20 
i know that we are called whovians EPISODE 1 SEASON 8 SATERDAY AT 8
18. aug. 2014 kl. 23:17 
TETTE!!!
spero di aver ottenuto l'attenzione di qualche compaesano cosi da poter discutere insieme
30. juli 2014 kl. 12:11 
You do realize we're called Whovians, right?
8. juli 2014 kl. 21:21 
i like doctor who
7. juli 2014 kl. 13:42 
So Excited for series 8 can't wait to see Capaldi fighting the Daleks!!
25. juni 2014 kl. 4:46 
Just recently Valve has added in a workshop item called the 'Chronoscarf'. The 'Chronoscarf' is a remake of the 4th doctor's scarf. Allons-y!
5. juni 2014 kl. 5:12 
Do you guys want a new avy? I mean I just joined the group but I'd like to improve upon this one if that's cool o:
11. maj 2014 kl. 7:29 
hello there this is a mighty fine club
15. apr. 2014 kl. 1:47 
Does anyone know who is clara oswind
6. mar. 2014 kl. 13:03 
http://lego.cuusoo.com/ideas/view/16291
Support this so we can get LEGO Doctor Who!
2. feb. 2014 kl. 16:13 
Good work Specals!
1. feb. 2014 kl. 19:35 
Oh yeah, if anyone who owns Scribblenauts is interested visit my Doctor Who collection of over 100 items! It is filled with Classic Who and New Who enemies, creatures, items, and companions. I'd appreciate it if any of you'd want to rate them or atleast check em out. :)

http://vip1.qiannidekk.tk/workshop/filedetails/?id=167637570
31. jan. 2014 kl. 9:06 
:P
30. jan. 2014 kl. 20:38 
OOOOHHH BOY We've got an old-school guy here, watch out everyone! XD