STEAM-GRUPP
Gamereactor.se GR
STEAM-GRUPP
Gamereactor.se GR
1
SPELAR
15
ONLINE
Grundades
6 augusti 2007
Plats
Sweden 
37 kommentarer
18 dec, 2017 @ 7:05 
Tjenare, HellSpawn här ^^
18 dec, 2017 @ 3:08 
Tjena, Sarge här. :)
27 dec, 2015 @ 15:01 
uhh här
27 dec, 2015 @ 15:01 
Hallå eller!?
3 nov, 2015 @ 13:43 
Hoppas det är många som kommer lira Fallout 4 :)
18 jul, 2014 @ 15:06 
Denna gruppen har verkligen blivit inaktiv vilket är lite synd =/
8 jul, 2012 @ 14:30 
Vi har nu en grupp endast för TF2 för oss GR-medlemmar.
http://vip1.qiannidekk.tk/groups/tf2-gruppen
Se till att gå med!
12 mar, 2012 @ 8:20 
Skulle gärna göra det! Skapade en TF2-grupp på GR för att planera in matcher, men det rann ut lite i sanden. Vore kul om man gjorde någon mer seriös klan här på Steam.
3 jan, 2012 @ 17:18 
Är det några som lirar lite TF2 eller? Vore kul att lira, kanske starta någon halvseriös klan för matcher?
16 nov, 2011 @ 18:14 
Vad är det med GR?
Går inte att logga in och hela sidan är tom på innehåll.
17 aug, 2011 @ 7:41 
Ska bli kul å lira tf2
1 aug, 2011 @ 12:50 
Någon som känner för lite Left 4 Dead 2? ;D
24 jun, 2011 @ 4:25 
Nu när TF2 är gratis så har väl ingen någon ursäkt att inte lira. Säg till när ni kan så kör vi!
2 jun, 2011 @ 4:38 
A vi gör de
2 jun, 2011 @ 2:33 
Dempa: Jag ska börja spela Terraria med några polare snart. Vi kan ju köra lite tillsammans då någon gång.
2 jun, 2011 @ 2:32 
Soap97 här!
1 jun, 2011 @ 10:49 
Någon/ några stackare som har lust att börja lira lite co-op spel tillsammans med mic. Tänkte på spel som terraria, magicka, lfd eller annat. Kom gärna med förslag isåfall. 20 årig norrlänning för övrigt. Så hör av er om ni inte är för ung.
15 maj, 2011 @ 8:46 
Tja 42:an vi skulle kunna skapa en klan i tf2, jag är gärna heavy eller sniper då.
17 apr, 2011 @ 3:25 
Någon som har lust att skapa antingen en CS 1.6-klan eller en TF2-klan?
17 apr, 2011 @ 3:23 
T-Boy här!
6 jan, 2011 @ 8:53 
I Am MovieGame Fan!
27 dec, 2010 @ 18:32 
Calle är bög. Han ignorerar mig. Kicka ur han då han är väldigt ofta inaktiv på Gamereactor.
20 jul, 2010 @ 2:33 
Ladda ner Alien Swarm, ni blir inte besvikna!
3 jul, 2010 @ 14:37 
Finns det något intresse för en Gr TF2 klan?
23 jun, 2010 @ 16:12 
För alla som är intresserade, gå gärna med min nya grupp som heter "Hysterical Robot"! :)
19 mar, 2010 @ 11:34 
Lead and Gold-BETAN är ute!!!!
26 feb, 2010 @ 11:59 
nämen hej lilla gubben! (((:
26 feb, 2010 @ 7:08 
Glasskonfekt.
13 feb, 2010 @ 6:44 
Mök
22 jan, 2010 @ 5:53 
Gurka!
18 dec, 2009 @ 10:28 
Höhöh Dill
24 nov, 2009 @ 7:48 
Gröööööööt!
22 nov, 2009 @ 4:49 
ost
19 nov, 2009 @ 7:11 
lax
12 nov, 2009 @ 22:32 
Ägg
12 nov, 2009 @ 11:04 
skinka...
8 nov, 2009 @ 6:24 
Körv