STEAM-GRUPP
Level7 Gaming Community Level7|
STEAM-GRUPP
Level7 Gaming Community Level7|
0
SPELAR
6
ONLINE
Grundades
9 oktober 2010
Plats
Finland 
13 kommentarer
23 jan, 2021 @ 8:52 
:Windmill::satan::chronicleweapon::broflex::boxheadh::sandwich::serh::skull_metal::Burn::package::bundOMON::healitem2::alienOMON::Rex::guardOMON::autozakOMON::broforce::crunchychick::crunchychick::crunchychick::crunchychick::crunchychick::crunchychick:
15 sep, 2020 @ 13:31 
"Hei,
Nimeni on Rajeed Kansainvälinen avaruusasema, huomasin sähköpostiosoitteesi verkossa tänään, kiitos minulla on hyvin tärkeä syy sinuun yhteyttä, voin poistaa viruksen tietokoneesi suora yhteys täällä välittömästi, joka kerron teille minun ensi postitse.
Odotan postisi.

Rajeed Kansainvälinen avaruusasema
25 aug, 2020 @ 13:32 
minä oo loitsu haltia mies
30 jun, 2020 @ 6:47 
I beleev in lööv
28 sep, 2014 @ 10:06 
ribs lvl back!
very shmexy
30 mar, 2012 @ 14:47 
espc on omast mielest aikas huono mesta verrattuna leveliin, ei oo sitä samaa tunnelmaa niiku Inversion kirjotteli.
29 dec, 2011 @ 12:40 
Eihän Level7 korvaa mikään :) Siel oli sitä tunnelmaa
22 dec, 2011 @ 3:47 
Eiks ESPC:n korvike nappaa Ramzolle? Katotaan parin vuoden päästä jos porukkaa yhä innostaa, kamppi kiehtoo alueena. Henk. Koht. Vähän pulmia suomen kanssa tällä hetkellä, vähän on esteitä (Ainakin meikäläisellä).
28 nov, 2011 @ 15:40 
Bring back lvl7 ! (:
24 apr, 2011 @ 6:05 
yhdyn pontikkaan
23 apr, 2011 @ 16:25 
R.I.P Level7 <3
jee KARO xDDD