STEAM GROUP
Lumilinna Public Group Lumilinna -
STEAM GROUP
Lumilinna Public Group Lumilinna -
16
IN-GAME
108
ONLINE
Founded
December 19, 2016
Language
Finnish
Location
Finland 
168 Comments
Jan 5 @ 8:44am 
Onko lumilinna kill?
Nov 22, 2023 @ 7:05pm 
rip bhop servut
Apr 29, 2023 @ 2:38pm 
millo jaili tulee taka :(
Mar 14, 2023 @ 12:41am 
Siel se o mee pelaa vaa:FC5_Cheeseburger:
Mar 13, 2023 @ 10:40am 
mis jail
Jul 8, 2022 @ 7:05am 
mihi jaili katos
Apr 18, 2022 @ 1:26pm 
Vanhat servut pystyy
Feb 22, 2022 @ 5:27am 
joo
Sep 11, 2021 @ 12:28pm 
Ei:_eyess_:
Sep 11, 2021 @ 2:41am 
Kuoliks tää
Feb 9, 2021 @ 8:47am 
saako areenalta pistoolit pois AWP kierroksien ajaksi??? ihan perseestä kun vihu tulee rämppää cz tai dgl :(((
Jan 19, 2021 @ 8:14am 
How u got vac banned on your previous account if you never played with hacks?
Dec 31, 2020 @ 9:05pm 
Kiitos palautteesta. Näytön alaosassa olevan timeleftin skaalautuvuuden kanssa oli ongelmia, josta sain muutamalta pelaajalta palautetta. Tuo ongelma ei kuitenkaan ole korjattavissa muuten kuin mahdollistamalla sen piilottaminen. Tässä tulee kuitenkin ongelma, kun kohderyhmä pitäisi saada tietoiseksi tästä mahdollisuudesta. Näin ollen päätin siirtää timeleftin sidehudiin.
Pikaisesti ja äskettäin tehty muutos, joten en vielä tuohon häiritsevyyteen ehtinyt itse kiinnittää huomiota. Piilotin nyt tuon "spectators" maininnan, kun niitä on 0. En lupaa, että tähän aikaan ja tässä tilassa tehtynä toimii varmasti, mutta korjaan sitten paremmalla ajalla mikäli ilmenee ongelmia.
!options kautta tuota sidehudia pystyy muuten muuttamaan mielensä mukaan. Sen voi ottaa kokonaan pois käytöstä, tai sinne voi halutessaan lisätä muuta roskaa.
Jos jotain muuta hyvää on onnistuttu pilaamaan, niin saa kertoa!
Hyvää tätä vuotta sinne! :)
Dec 31, 2020 @ 11:38am 
Kenen idea laittaa surf servuilla timeleft ja spectator laatikko vasempaan reunaan?
timeleft oli ihan hyvä näytön alaosassa ja kukaan koskaan spectaa ketään niin miksi sille pitää olla oma loota, missä lukee 99.99% ajasta "spectators: 0"
Miksi kaikki hyvä pilatan aina?
Nov 25, 2020 @ 8:55am 
retake dessut takas
Aug 29, 2020 @ 11:55am 
miten pääsee dc lumilinna
Aug 18, 2020 @ 11:01am 
miks vedit massat xdd
Aug 18, 2020 @ 12:13am 
Sain sperma bännit ja nyt vituttaa
Jun 13, 2020 @ 12:16am 
lumilinna serverit :steambored::steambored:
Jun 8, 2020 @ 6:14am 
kiitos ja pitäkää hauskaa
May 30, 2020 @ 5:21am 
miks tääl saa mutet jos laittaa voice_loopback 1?
Apr 28, 2020 @ 3:21pm 
Discordissa #äänestykset kanavalta löytyy lisätietoa ja pääsee myös myöhemmin vaikuttamaan lopullisiin asetuksiin.
Apr 28, 2020 @ 1:48pm 
mikä vittu tää combat surffin uus "päivitys" on? :D tällä menolla menetätte teijän ainoot pelaajat :D
Apr 9, 2020 @ 1:34pm 
Reason: turha call
Homma selkee veli
Apr 9, 2020 @ 12:08pm 
Sain bannit iha ilma syytä? Vai olinks nii hyvä pelaa et mua luultii häkkeriks :::DDDDDDDDD
Apr 2, 2020 @ 1:52am 
lumilinna lähetäkää mulle dire viestii. mul o asiaa teijän proppisota serveriä kohtaa
Mar 16, 2020 @ 11:56am 
♥♥♥♥ mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Feb 12, 2020 @ 8:25am 
@häkkikana_123 Mene sun steam kansioo > steamapps > common > csgo > csgo > maps ja poista sieltä kyseinen map niin se voi ladata sen uudestaan. Jos lisäongelmia niin kannattaa liittyä discordiin, missä helpommin voi neuvoa.
Feb 12, 2020 @ 7:53am 
no mitähä paskaa tää nyt sit mahtaa meinata ei päästä servulle.
your map [maps\bhop-haamu-puisto.bsp] differs from the server&a pos;s.
tuollasen aina sanoo ku yrittää liittyä.
Feb 9, 2020 @ 11:32am 
lumilinna-serverit.fi/discord ---> supporter-info
Feb 9, 2020 @ 10:43am 
Saanko ostaa vipin tonne? Haluisin adminit. Voin maksaa paysafecardil
Feb 5, 2020 @ 11:07am 
Kiitos palautteestasi Aada!
Dec 9, 2019 @ 6:47am 
Combatilla kusee piste tsydeemi :_: lähti kaikki pisteet ku mappi vaihtu :DD
Dec 1, 2019 @ 7:03am 
Miks retakes ei toimi?
Nov 21, 2019 @ 8:13am 
Thanks, huomasin tuon itseki vast hetki sitten mut unohin. Muutetaan asia
Nov 21, 2019 @ 7:17am 
protip muute ton calladmin pluginin suhtee nii ei oo hyvä idea et lukee kaikille jos joku reportataa nii koodariha kattoo et "ei helkkari tää vasikoi" ja pistää koodit pois
Oct 21, 2019 @ 3:07am 
!kz ja !mu ois hyvä slaidii nii vitusti
Oct 13, 2019 @ 12:00pm 
Ok.
Oct 10, 2019 @ 1:30am 
aika lit
Oct 7, 2019 @ 9:39am 
Yhteyden ylläpitoon saa helpoiten discordin kautta, discord.me/lumilinna
Sep 30, 2019 @ 10:48pm 
ehdotus: jailille menupäivät
Sep 27, 2019 @ 12:59pm 
ikävä
Sep 17, 2019 @ 12:46pm 
Tulkaa pelaamaa kommppii mahtuu 3
Apr 21, 2019 @ 1:18am 
jailiserverille ei pysty connectaamaan vaikka tekis mitä!?!?!?
:ws_smileyface:
Apr 8, 2019 @ 9:22am 
Osaako joku kertoa minne on kadonnu aikoja skillsurfis?!
Mar 22, 2019 @ 12:58pm 
Nyt vittu joku admin tänne kolmet massat vedetty putkeen
Tikkariismo antaa siitä skinejä
Feb 27, 2019 @ 7:56am 
Voisitta uptadee nuo teiän mäpit combatsurffis, Workshopistäki löytyy helposti ihan kunnolla portattuja mappei joissa oikeasti toimis telekki
Feb 27, 2019 @ 3:07am 
miten pystyy hakee jailii adminit
Jan 4, 2019 @ 4:56am 
Bannit turhasta calladminin käytöstä koska eräs toinen admin totesi ettei pelaaja koodannut. Voit puhua asiasta sinut bannineen admini kanssa (Olpp) mikäli haluat. @𝐮𝐧𝐤𝐧𝐰𝐧