STEAM 그룹
Comunidade AlphaDog [ALPHADOG]
STEAM 그룹
Comunidade AlphaDog [ALPHADOG]
3
게임 중
35
온라인
설립
2011년 9월 16일
댓글 33
2019년 8월 9일 오후 12시 10분 
hola
2014년 8월 15일 오후 12시 10분 
Hello :D :boomer:
2013년 2월 23일 오전 9시 36분 
admin please ;)
2012년 10월 12일 오전 8시 13분 
hey guys i found something interesting for you! if you wanna get a game but don't have money for the game try these sites to participate in free offers (surveys, videos and more...) and get free steam games or steam wallet for the points you earn there. It will take some of your time earning points but the good thing is that you also can refer the sites to others (like i do ^^) and get points for their completed offers. So if you're interested, give it a try and you'll see that it's worth it :)
(...and if you don't trust those sites at the beginning, check them out using a fake-account :P)

here are the links:

http://www.prizerebel.com/index.php?r=4454829

http://www.steampowers.net?join=84916
2012년 10월 3일 오전 10시 00분 
188.93.232.44:30533 NOVO!
2012년 4월 16일 오전 7시 12분 
MUITO BOM!
2012년 2월 29일 오후 1시 20분 
boa comonidadeeee
2012년 2월 29일 오전 6시 15분 
Boas Pessoal, Gostam de conhecer novas comunidades ? então juntem-se aos EvolutionCommunity http://vip1.qiannidekk.tk/groups/evcommunity Admins por 5€ de 2 em 2 meses :D
2012년 2월 15일 오전 9시 59분 
Convida os teus amigos po grupo

LOL
2012년 2월 15일 오전 9시 55분 
LOL DO QUE?
2012년 2월 5일 오전 8시 28분 
Quero ser admin :D
2012년 2월 4일 오전 4시 00분 
IP de sv: 188.93.232.41:30510
2012년 1월 31일 오후 1시 13분 
boa comunidade :)
2012년 1월 30일 오후 1시 40분 
sim quero
2012년 1월 29일 오후 12시 29분 
sim quero
2012년 1월 29일 오전 10시 48분 
Eu quero ser ADMIN!!!
2012년 1월 29일 오전 10시 36분 
sim
quero
2012년 1월 28일 오후 1시 15분 
Quero ser admin
2012년 1월 28일 오후 12시 11분 
Quero ser
2012년 1월 28일 오전 9시 58분 
Quero ser
2012년 1월 28일 오전 9시 58분 
quero ser admin
2012년 1월 27일 오전 4시 54분 
SEÑORES TENEMOS UN NUEVO SERVIDOR DE CZ ESTAIS INVITADOS A ENTRAR A JUGAR Y DECIRNOS QUE TAL FUNCIONA EL NUEVO SERVIDOR :

91.151.98.112:27015 CZ 32 SLOTS 1000 FPS

SERVIDOR PRIVADO :

91.151.98.101:27165
2012년 1월 26일 오후 1시 58분 
Alpha Dog sempre a inuvar
2012년 1월 26일 오후 1시 47분 
Grande CM hehehehehhehe eu kero ser admin
2012년 1월 18일 오후 1시 21분 
grupo bom
2012년 1월 15일 오전 4시 00분 
Ganda Comunidade!!..
2012년 1월 15일 오전 3시 57분 
2012년 1월 14일 오전 7시 38분 
Que Comunidade!!!!!! :D
2011년 12월 31일 오전 8시 11분 
Ganda Grupo ! XD
2011년 10월 9일 오전 8시 54분 
1º abriam o server de tiros e depois o deTS3
2011년 9월 20일 오후 1시 31분 
Obgd
2011년 9월 20일 오후 1시 09분 
Boa sorte para a CM