STEAM-GRUPPE
Classic mix^ CMUp
STEAM-GRUPPE
Classic mix^ CMUp
13
I SPILL
139
TILKOBLET
Opprettet
2. oktober 2011
Plassering
United States 
70 kommentarer
19. juni 2025 kl. 22.59 
MIX^4EVER
13. mai 2024 kl. 15.38 
MIX^4EVER
4. apr. 2023 kl. 11.10 
when will u cowards make ur return?
16. mai 2022 kl. 13.14 
The real G's only remembers this team
13. aug. 2020 kl. 18.33 
TLR is THE best fragger.
17. jan. 2019 kl. 11.58 
memories my dude
16. sep. 2018 kl. 0.57 
memories my dude
29. juni 2018 kl. 10.54 
Memories my dude
21. des. 2017 kl. 19.00 
mix^ born to classic
14. mars 2017 kl. 20.20 
this group is now dead
1. des. 2015 kl. 1.59 
u people like my profile pic? :3
16. mai 2015 kl. 2.05 
return and win already plz
7. mai 2015 kl. 3.43 
Zagram Mixa Pisać PW SKILL 7/10
1. mai 2015 kl. 23.18 
JUST KIDDING THERES NO RETURN BECAUSE ESEA CANCELLED LAN (I'm sry ESEA pls don't kill tf2)
26. apr. 2015 kl. 10.29 
THE RETURN
25. apr. 2015 kl. 21.54 
THE RETURN
14. feb. 2015 kl. 21.08 
Does anyone know what headphones Platinum use now?
20. des. 2014 kl. 22.53 
i miss my favorite team. ;~;
13. des. 2014 kl. 13.22 
Rip, hard seeing my favorite team go....
12. des. 2014 kl. 2.16 
It really is the End of the Line...

RIP...you've made an impact on alot of TF2 Players world-wide...
You guys are awesome.

Nevar forget D:
8. des. 2014 kl. 10.43 
rip, thanks for playing in invite for so long
8. des. 2014 kl. 6.13 
So long, and thanks for the fish!
22. okt. 2014 kl. 12.24 
Hey Plat and TLR i luv u <3 no ♥♥♥♥ (Plat what HUD do you use?)
1. okt. 2014 kl. 6.50 
나한테 독일어 가르쳐주실분 add me
30. sep. 2014 kl. 2.36 
Does anyone know whats happening with pyyyour????? ;3
29. aug. 2014 kl. 12.15 
Just wondering does Seagull sign stuff? I'd love to get my gunboats signed.
11. juli 2014 kl. 13.42 
does plat sighn weps
6. juli 2014 kl. 11.40 
yo if you want a weapon signed go donate to the i52 donation drive, the perks include signed weapons from player of your choice

http://teamfortress.tv/thread/18070/i52-lan-fundraiser
30. juni 2014 kl. 19.56 
what kittycat said. platinum sign my lawnchair. :c
7. juni 2014 kl. 3.33 
i wish they can sign bcause i want platinum to sign my killstreak rocket launcher
27. apr. 2014 kl. 20.21 
Is there anyway I could get an item signed by plat? It would be awesome but I'm not sure if he does that
26. apr. 2014 kl. 8.44 
Do you guys do signings?
26. jan. 2014 kl. 14.26 
YO IM SO HYPED SEASON 10 LAN MAN
21. jan. 2014 kl. 12.22 
S15 ESEA LAN CHAMPS!
21. jan. 2014 kl. 7.54 
he had a beams tyrant
7. juli 2013 kl. 16.47 
Plat if you're willing to sell dat pot, I offer Beams Tyrants c: Doubt you would, but direct upgrade c:
7. juli 2013 kl. 12.04 
platinum i wnna suck ur ♥♥♥♥, no ♥♥♥♥
24. mai 2013 kl. 0.30 
I miss Harbleu as roaming Soldier. He inspired me to improve my Soldier skills... and PYYYOUR
25. apr. 2013 kl. 17.26 
is ^Mix a public tag?
23. apr. 2013 kl. 21.41 
mix^ A Seagull
AIODHJS*()J(@*JD*()@*()DJ*()@JD*()JID
10. feb. 2013 kl. 8.20 
ever think of ruwin on passive scout? because if he his i think he can actually get more frags. kills roamers, enemy's agro scouts and can clean up with his insane aim
5. feb. 2013 kl. 21.52 
ruwin is the best scout
17. jan. 2013 kl. 8.59 
i think ruwin should go back to scout and maybe yz roamer so harb could med
27. des. 2012 kl. 18.41 
Yo mike why unfriend me lol
31. okt. 2012 kl. 18.07 
You guys will rock the house ;) or virtual house at the least.
10. okt. 2012 kl. 13.06 
Was just looking at the page here, outdated much? I think the current lineup is SLIGHTLY different
22. sep. 2012 kl. 12.02 
Best team!
6. sep. 2012 kl. 8.27 
CLASSSSSSSSSSSSSSSSSIC MIXUP! :D:D
26. aug. 2012 kl. 20.00 
Congratulations... Was a blast to watch your creative play.
26. aug. 2012 kl. 13.55 
Good job boys!