GRUPPO DI STEAM
Counter Strike Global Offensive Denmark CS:GO-DK
GRUPPO DI STEAM
Counter Strike Global Offensive Denmark CS:GO-DK
5
IN GIOCO
60
ONLINE
Creato:
24 giugno 2012
Commenti: 39
2 ago 2023, ore 1:56 
Alphamatic.dk

Spilservere til MC, csgo, rust m.m.

Tjek det ud
30 giu 2021, ore 6:35 
hej all
6 mag 2020, ore 4:40 
Swift-Community er et nyt community som er ny startet og mangler hjælp. Håber i har lyst til at joine vores HH server, hvor vi PT er igang med at lave egne maps. Derudover er der lidt musik og god stemning.


Join vores Discord: https://discord.gg/gGVZXD Hvis i vil :)

Vores vision, er at vi skal udvide os til andre spil, og andre gamemodes i CSGO! :)
21 apr 2019, ore 7:36 
Does anyone here wanna join in the 5 v 5 Gold Cup Tournament? Add me
29 ago 2018, ore 15:12 
New marketplace: http://skin-baron.de/r/9UZb4nVGXl You can go see it and rate it as you :) I Hope that everything will be fine :)
4 mar 2018, ore 12:50 
Ny dansk trading gruppe oppe! :gold:
Join!: https://vip1.qiannidekk.tk/groups/CSTradingDK :crown1:
5 mag 2017, ore 16:51 
OFFICIAL TRADE SITE GIVES MONEY !
You got - 50 dollars for this code - FATALSHOT34
Get 50$, Easy profit!!!
Site: http://csgoswaps.top
21 mar 2016, ore 12:21 
Здравствуйте ребята,я один из администраторов одной крупной(сделана для американцев)рулетки.
Предлагаю вам взаимовыгодную помощь.1. Вы делаете ставку 2.Я вам подкручиваю 3.Вы выигрываете 4. Делим выигрыш 60%(вам) на 40%.
Если вы согласны то добавьте в друзья.P.S Я могу предоставить доказательство того что я являюсь администратором.


Hello Guys, i am an administrator on the big cs-go roulette website (made for the US) I have a good deal for you.
1) You make a bet. 2) I am increasing your chance to win up to 100% with a script. 3)You win the bet. 4) We share the winning 60/40. (60% for you, 40% for me).
If you agree, then add me. Btw i can provide a proof that i am an administrator on the cs-go roulette website.
4 dic 2015, ore 3:13 
Er der nogen over 40 her udover mig, gerne med Overwatch erfaring?
25 lug 2015, ore 12:29 
nogle omkring MG der har lyst til at spille lidt?
14 apr 2015, ore 23:16 
4 eagles mangler 1
8 mar 2015, ore 5:17 
CS:GO Team Silver III - GOLD NOVA I
12 feb 2015, ore 18:02 
nogle der vil spille mangler 2 ? rank mg
26 gen 2015, ore 16:10 
Hej jeg er en ny dansk Streamer og har netop rundet 300 followers på under en uge og jeg ville sætte pris på hvis i gad at følge mig :-) http://www.twitch.tv/zentrill0
16 nov 2014, ore 22:50 
Hej alle sammen. Jeg kigger efter nogen til at spille CS GO med og gerne lave en team med. Gerne 15-16+. Sprog: Engelsk, men kan også klare Dansk.
27 giu 2014, ore 12:52 
CSgo Gather : 81.232.21.70 TS3
10 feb 2014, ore 8:52 
Nogle der vil game i competive så add mig er i master guardian
20 gen 2014, ore 9:52 
Nogle der vil spille? :) bare add mig hvis det er
6 set 2013, ore 7:18 
****************************************************************
Buying CS: GO eSports 2013 Сases which you got on 82.118.129.17:27015 server !!!
****************************************************************
Куплю CS: GO eSports 2013 Сases полученные на сервере 82.118.129.17:27015 !!!
****************************************************************
8 apr 2013, ore 5:47 
Hey alle!

har lige købt CS:GO, og ville høre om i kendte til danske CS:GO servere?
og kan man få console i cs:go?

add mig på steam, har en del spørgsmål.. :)
5 set 2012, ore 11:16 
BRUSH /\ connect 5.9.56.140:28988 ;password brush

27 ago 2012, ore 12:28 
Nogle der vil spille :) alle skills velkommen... hygge snak og gameing :) er 22 år - add mig
18 ago 2012, ore 12:20 
13 ago 2012, ore 7:43 
1 UGE OG 1 DAG. Glæder i jer?
7 ago 2012, ore 12:33 
Jeg har forudbestillet det her på steam :D
3 ago 2012, ore 13:33 
har du glemt mig*
3 ago 2012, ore 13:32 
Garm du glemt mig? -læs NEWS - CS:GO der står det :)
2 ago 2012, ore 13:29 
gå til denne side og få en beta key http://blog.counter-strike.net/index.php/2012/02/survey/
2 ago 2012, ore 13:09 
mangler beta key ;/
31 lug 2012, ore 5:59 
Du ved ikke det bliver, 75 dk. tror jeg nu ikke da css, koster mere end det?
30 lug 2012, ore 7:33 
Inviter jeres venner! -det tager ikke lang tid ;)
27 lug 2012, ore 11:50 
JEG ER NORSK FOR FAEN!!
!
21 lug 2012, ore 12:22 
Hvor mange har beta jeg har den så kan vi spille CS:GO
15 lug 2012, ore 10:48 
Jeg elsker cs:go! Det er et nice spil! Jeg var heldig jeg fik beta xD
7 lug 2012, ore 9:24 
Fedt!
6 lug 2012, ore 8:56 
Så er jeg med det var 360!
30 giu 2012, ore 7:21 
300 MEMBS! -godt klaret men vi skal have flere!
25 giu 2012, ore 4:03 
INVITER JERES VENNER! -det tager ikke lang tid ;)