STEAM-GRUPPE
Nix Gravis Gaming (NGG)
STEAM-GRUPPE
Nix Gravis Gaming (NGG)
9
IM SPIEL
81
ONLINE
Gegründet
7. Mai 2013
Sprache
Englisch
12 Kommentare
17. Feb. um 7:58 
nah, but I could throw a server up. May need to remind me on a weekend. :tdealwithit:
11. Feb. um 18:35 
Is the old teamspeak still active?
27. Jan. 2018 um 15:34 
Boston mjr anyone?
13. Mai 2017 um 16:13 
ennui pick me up bb
3. Mai 2017 um 12:27 
I am apparently holding tryouts for the next 20 or so days trying to get a lineup to run with in the next ESEA season. Hmu
17. Nov. 2016 um 22:55 
boost me on csgo :D!
25. Okt. 2016 um 20:49 
hi guysss
28. Sep. 2016 um 15:24 
Chill
5. Apr. 2016 um 21:11 
Yo dude Ennui....1c1an????
14. Mai 2015 um 19:32 
http://www.twitch.tv/keeptheheid come check out logan streaming !1!
21. Apr. 2015 um 17:00 
any csgo teams?
3. Sep. 2014 um 20:48 
proud to be a member of this clan