STEAM GROUP
Norwegian Paws [NP]
STEAM GROUP
Norwegian Paws [NP]
2
IN-GAME
22
ONLINE
Founded
February 16, 2008
Language
Norwegian
Location
Norway 
28 Comments
May 19, 2015 @ 8:12am 
Takker for invitasjonen :3
Feb 12, 2015 @ 6:31am 
Bark!
Jan 14, 2015 @ 8:06am 
Hei hei :3 takker så meget for invitasjonen
Jan 3, 2015 @ 6:34am 
hey ho :D!
Dec 8, 2013 @ 12:36pm 
/lonely.
Aug 11, 2013 @ 11:20am 
RAWR! Means I love you in dinosaur!
Sep 22, 2012 @ 4:56am 
Meep :D
Apr 19, 2012 @ 11:12am 
Takker for inviten :D
Apr 7, 2011 @ 3:56pm 
Hvis noen har Test Drive Unlimited 2 så har vi et klubbhus der, bare ta tak i meg på Steam en gang dere spiller, så fikser vi invite.
Mar 18, 2011 @ 10:09pm 
Takker Aikho for invite =3
Feb 9, 2011 @ 2:15pm 
Put TG på events! :D ...eller noen sånnt! :D
Nov 21, 2010 @ 9:03am 
hva skjer da folkens? :D
Nov 15, 2010 @ 1:01pm 
Takker så mye! :3
Nov 2, 2010 @ 7:43am 
Takk for invite :3
Aug 30, 2010 @ 1:23pm 
Hai, tak for inviten :3
Jun 3, 2010 @ 5:31am 
Hei hei, takker Miles for invitasjonen :)
Jun 2, 2010 @ 1:18pm 
Hei hei :3
Apr 5, 2010 @ 3:49pm 
Vi prøver nå å arrangere en liten TF2 kamp for alle medlemmene av denne gruppen. Hvis du ønsker å være med, vennligst post på forumet for å si når det passer best for deg: http://norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=841.0
Mar 29, 2010 @ 12:38pm 
Velkommen Chrono. Som ikonen hinter til, så er dette Dax.
Mar 27, 2010 @ 10:11am 
Heisann, takker Miles for Inviten
Feb 12, 2010 @ 11:41am 
Phew... Går het for seg i TF2 for tiden. Spiller nesten utelukkende medic.
Mistet telling på antall raketter, kuler, granater som flyr rundt øra mine.
Feb 12, 2010 @ 9:23am 
RaWR! B:BC 2, L4D2, ME2 og MW2 = WIN!
Jan 30, 2010 @ 2:33am 
Jeg ønsker å anbefale Freedom Force: Freedom Pack som er på tilbud til 2 EUR denne helgen. En av mine personlige favoritter.
Jan 27, 2010 @ 7:19am 
Dax er nå tilgjengelig ;)
Jan 27, 2010 @ 2:29am 
L4D1 + TF2 FTW!
Oct 18, 2009 @ 7:00pm 
Og noen spill prøver man å unngå, som ilden. Men om noen togfanatikere skulle dukke opp, velkommen.
Oct 18, 2009 @ 2:09pm 
Nei da, ikke tomt, det er flere i gruppen online nesten hele tiden, noen er man jo nesten dømt til å dele ett eller flere spill med!
Oct 16, 2009 @ 7:18am 
Tomt