STEAM-GRUPPE
Planet Ice Crew pIce
STEAM-GRUPPE
Planet Ice Crew pIce
1
I SPILL
37
TILKOBLET
Opprettet
13. september 2007
9 kommentarer
26. juni 2019 kl. 9.13 
HI ITS ME FADE HI
5. juli 2016 kl. 12.57 
It's Maelstrom, any of you d-bags have a Vive and want to mess around in Hordez or whatev, HOLLA HOLLA BILLZ, YO
7. jan. 2015 kl. 16.48 
Hurkda hurkda huuurrr...
7. des. 2014 kl. 21.57 
seems quiet in here.
8. aug. 2013 kl. 17.07 
I kind of like the badge thing. Something for our vehicles like the clampers have.
2. mai 2012 kl. 15.30 
Best bunch of noobs on the planet (ice), We need a ring/badge/tie so we can spot each other in public. Yeh I'm aware I'll never meet any of you guys. :p /Malice
14. apr. 2012 kl. 11.34 
is the forum finally dead?
13. mars 2012 kl. 11.09 
hey guys, its Fade, add me up
3. mars 2012 kl. 19.26 
SUN & WED = WFA fest. Come one come all!