STEAM-GRUPPE
Regular Ordinary Swedish Meal Time ROSMT
STEAM-GRUPPE
Regular Ordinary Swedish Meal Time ROSMT
25
I SPIL
157
ONLINE
Grundlagt:
8. marts 2011
Lokation:
Sweden 
60 kommentarer
2. okt. 2024 kl. 19:45 
''',.,'''
29. mar. 2021 kl. 5:55 
Mornin'
10. jan. 2016 kl. 1:17 
it“s good for youuuuu
9. juni 2015 kl. 15:25 
Greetings ROSMTlings and ROSMTlers
1. juni 2015 kl. 10:17 
MR> FOOOOOOOXXXXXX!
7. apr. 2015 kl. 2:21 
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
17. feb. 2015 kl. 11:55 
From Russia with Love :woodlehappy:
15. nov. 2014 kl. 4:47 
RAAAAAAAAAGHHHHHH!!!!!!!!!:jarate:
14. juni 2014 kl. 7:57 
so when are you guys gonna cook with team alliance? :V
13. maj 2014 kl. 10:58 
๏_๏ maan lets play some dota, loser gotta eat whole bottle of mayo v(ಥ ̯ ಥ)v
23. apr. 2014 kl. 13:04 
Yep, you should totaly stream that match if you are going to play Viking vs Fans
23. apr. 2014 kl. 9:27 
If you play Vikings vs Fans, you should stream the match! :tlove:
23. apr. 2014 kl. 5:04 
Dota 2 match ! we face you Vikings vs. Fans !!!
21. apr. 2014 kl. 4:41 
HACKA LÖKEN!!!
21. apr. 2014 kl. 4:02 
Hey guys!

Remember you have the opportunity to beat us in a random game and show who's boss! Just throw a challange at us or something!


/Niklas
5. apr. 2014 kl. 9:33 
http://www.youtube.com/watch?v=OH0n_Ew2YDM Latest comeback video: Lethal Lasagna, released on April 3, 2014
1. apr. 2014 kl. 11:39 
so happy you are back!
23. mar. 2014 kl. 17:08 
Hi everyone !
Good news, I let you discover this ==> https://plus.google.com/u/0/+SwedishMealTime/posts
13. mar. 2014 kl. 6:27 
:V
11. apr. 2013 kl. 7:02 
Derpa herpa!
5. okt. 2012 kl. 15:06 
hey guys i found something interesting for you ^^ if you wanna get a game but don't have money for the game try these sites to participate in free offers (surveys, videos and more...) and get free steam games or steam wallet for the points you earn there. It will take some of your time earning points but the good thing is that you also can refer the sites to others (like i do ^^) and get points for their completed offers. So if you're interested, give it a try and you'll see that its worth it :)
(...and if you don't trust that sites at the beginning, check them out using a fake-account :P)

here are the links:

http://www.prizerebel.com/index.php?r=4454829

http://www.steampowers.net?join=84916
24. aug. 2012 kl. 4:08 
Derpa derp everyone!
6. juli 2012 kl. 7:59 
Hey guys !
Check this out : http://vip1.qiannidekk.tk/groups/shadowdiver
That's a video game student project which needs your support !
Thanks.
2. juni 2012 kl. 6:34 
Yeah!!
27. apr. 2012 kl. 9:25 
TERMINERA LÖKEEN!
FFFAAALLUUUKOOOOORV!!!!!
7. apr. 2012 kl. 8:46 
the accronym makes me think about rotmos
21. feb. 2012 kl. 23:56 
Derpa Herpa?
15. feb. 2012 kl. 2:15 
herpa derpa ♥♥♥♥♥♥♥♥!
22. dec. 2011 kl. 12:15 
Mayo is not good for you. >:D
24. nov. 2011 kl. 12:25 
HERPA DERPA!
31. aug. 2011 kl. 10:57 
So which games are we playing first?
30. aug. 2011 kl. 10:06 
Pre-Dinner TF2. Its good for you.
28. aug. 2011 kl. 13:45 
Add alcohol to steam group if you want. WE WONT THIS IS REGULAR STEAM GROUP!!!!!!!!!!!
26. aug. 2011 kl. 0:31 
maybe next time, mr. fox!!!!
25. aug. 2011 kl. 20:22 
majonnäs!
25. aug. 2011 kl. 11:49 
25. aug. 2011 kl. 11:36 
Gött ;)
25. aug. 2011 kl. 9:47 
I LOVE ROSMT!!!! <3 -^____^-
25. aug. 2011 kl. 9:10 
måste få se er spöa skiten ur mr.Fox i senare episoder!!!
25. aug. 2011 kl. 7:57 
incinerate your dreams... err.... enemies!
25. aug. 2011 kl. 6:51 
gurka för i helvette
25. aug. 2011 kl. 6:30 
BULLARNA
25. aug. 2011 kl. 6:28 
Mhh its good for you!
25. aug. 2011 kl. 6:19 
it's good for you
25. aug. 2011 kl. 6:15 
Defeat anything in your way, SWEDISH STYLE!!!
25. aug. 2011 kl. 6:12 
YAY! 314 medlemmen!!! :D
25. aug. 2011 kl. 6:01 
It's good for me.
25. aug. 2011 kl. 5:37 
Hi from France ! We love Mayo too