GRUPO DE STEAM
TheInfinity tifnt
GRUPO DE STEAM
TheInfinity tifnt
1
JUGANDO
23
ONLINE
Fundado
9 de marzo de 2014
Idioma
Inglés
Ubicación
Malaysia 
45 comentarios
2 NOV 2025 a las 11:01 p. m. 
Great time in this server. Had best fun.
2 FEB 2023 a las 4:34 p. m. 
I miss minecraft, especially griefing sora's building and he jailed me for 25 years. Such a memories
26 JUL 2022 a las 9:37 a. m. 
Thanks for the good memories infinity.
11 JUL 2021 a las 4:26 a. m. 
F for this group.
28 NOV 2017 a las 8:34 a. m. 
hue
9 JUL 2017 a las 1:35 a. m. 
:/
13 ABR 2017 a las 8:13 a. m. 
I'm never forget this moment, my first server on #L4D2 :aahealth:
21 MAR 2017 a las 12:37 p. m. 
Still remembering
26 JUN 2015 a las 10:17 p. m. 
Miss so much..
19 ABR 2015 a las 4:58 a. m. 
please come back......What am I today without u guys.......
7 ABR 2015 a las 10:38 a. m. 
True said ;')
2 ABR 2015 a las 8:23 p. m. 
Keep This Group Alive! Long Live The Infinity! The Best Community I Have Ever Joined!
31 MAR 2015 a las 11:13 a. m. 
Sad. Infinity is no more ;_;
I got some awesome friends from infy. Huhu T.T
24 MAR 2015 a las 5:31 a. m. 
HAhaahahaha Sis.....:D
21 MAR 2015 a las 9:24 p. m. 
*Gave a box of tissue*
21 MAR 2015 a las 6:26 p. m. 
:sadcyclops:
21 MAR 2015 a las 11:00 a. m. 
I Miss Infinity the most...Why am I crying... I couldn't stop crying... Someone give me handkerchief...
11 NOV 2014 a las 4:01 p. m. 
Random stalker here since teh website died. D:
3 NOV 2014 a las 4:42 a. m. 
Nooo!! T^T
28 OCT 2014 a las 11:34 p. m. 
bye infinity,u will never be missed
25 OCT 2014 a las 7:25 p. m. 
bye INFINITY, we MISS you...
25 OCT 2014 a las 5:42 p. m. 
Sad case, but they are, thanks for everyone's support fo far :(
25 OCT 2014 a las 1:57 a. m. 
INFINITY'S GONE??? :tcry:
6 OCT 2014 a las 3:50 a. m. 
Server still need maintenance ?
1 OCT 2014 a las 11:59 p. m. 
server ded?
3 JUL 2014 a las 9:48 a. m. 
i cant join steamgifts...my aacount only $19.90..too bad
27 MAY 2014 a las 4:05 a. m. 
14 MAY 2014 a las 1:49 a. m. 
its not Fai created this group... I guess :beatmeat:
13 MAY 2014 a las 9:14 p. m. 
And I thought this group isn't gonna happened? Well I'll be damned! Septone here a.k.a. Pogie4!
13 MAY 2014 a las 8:08 p. m. 
@@
13 MAY 2014 a las 2:12 a. m. 
:|
13 MAY 2014 a las 12:12 a. m. 
:rfacepalm:
12 MAY 2014 a las 9:14 p. m. 
Steam Website broken, can't join the Giveaway. :|
9 MAY 2014 a las 10:18 p. m. 
Hi, The Infinity. Malaysia based Giveaway! Happy to be able to join!
I am from Johor.
1 MAY 2014 a las 5:04 a. m. 
Hi ~
11 MAR 2014 a las 2:05 a. m. 
The infinity , woot!
10 MAR 2014 a las 8:53 a. m. 
no beat meat pls...
10 MAR 2014 a las 7:58 a. m. 
w00t!
10 MAR 2014 a las 7:20 a. m. 
Celebration any?
10 MAR 2014 a las 7:20 a. m. 
Finally a steam group of TheInfinity :beatmeat:
10 MAR 2014 a las 7:09 a. m. 
:golden:
10 MAR 2014 a las 7:07 a. m. 
Atlast!!!! I was wondering why TheInfinity doesn't have a steam group, but now... :tgrin:
9 MAR 2014 a las 5:11 p. m. 
this phishing!!:macface::macface::macface::macface::macface::macface::macface::macface:
derp
:pixelzombie::pixelzombie::pixelzombie::pixelzombie::pixelzombie::pixelzombie::pixelzombie:
9 MAR 2014 a las 4:37 a. m. 
Who are you?
9 MAR 2014 a las 4:10 a. m. 
Thanks for the inviite :happymeat: