STEAM 그룹
We Create Stuff wcs
STEAM 그룹
We Create Stuff wcs
8
게임 중
67
온라인
설립
2007년 8월 7일
댓글 36
2025년 12월 12일 오후 6시 55분 
In Sound Mind best game 10/10
2025년 3월 8일 오후 5시 19분 
Echoes: Operation Stranglehold”
2024년 11월 26일 오후 1시 11분 
are you the ones who did portal flash
2022년 6월 16일 오전 5시 58분 
Nightmare House 2 will take special place in my heart:cupup:
2021년 10월 27일 오전 6시 40분 
Maybe the creative juices forever flow, Maybe Nightmare house can be a full game someday and everyone wins
2021년 9월 28일 오후 6시 51분 
Why did you take out the leaning mechanic from the demo? otherwise Im loving the game
2021년 4월 27일 오전 6시 21분 
rip echoes :'v
2021년 3월 16일 오전 12시 19분 
good call making the portal flash edition mappack, heh heh
2020년 4월 28일 오전 5시 12분 
oh hi I forgot this group exists. time to revive
2013년 6월 22일 오후 5시 08분 
hey guys i have a project that people run from...looking for programmers ,modelers,texture artist,...etc if you like a challenge add me or send im ....i am not going to add link so i wont be repremanded for advertising.....but its a game thta incorporates all halp life games......Source Heart Cronicles....check it out!! dont be scared!!!
2012년 11월 12일 오전 7시 18분 
всем привет я Вова мне 15 лет я учюсь , я хочу продать игру эту Dead Rising® 2
первым товар я не даю , каво заинтересовало пишите мне влс жду очень .
2012년 5월 14일 오전 7시 04분 
There will be NO NH3...
Hen made that clear for everyone pretty quickly
2012년 2월 9일 오후 5시 45분 
Please make a Portal 2: The flash version.
2012년 1월 31일 오후 1시 36분 
anyone notice in Portal: the flash version that GMan is in th second level; thanks Hen!
2011년 11월 24일 오전 11시 41분 
Participem da comunidade brasileira de DotA 2!
http://www.dota2.com.br/
2011년 10월 10일 오전 12시 11분 
There's toooo many downloads for Nightmare house 2 :(
2011년 5월 10일 오후 7시 46분 
Man, this rocks. Please, add me to friends Hen, you ARE AWESOME, and I have some great ideas for a Nightmare House 3!!!
2011년 4월 25일 오전 1시 09분 
@pafvg, I am not very sure but the library files in the nh2's bin folder are compiled for windows only
2011년 4월 24일 오후 7시 39분 
is nightmare house 2 available for mac please someone answer me
2011년 4월 20일 오후 2시 23분 
Thank God for people like Mxth
2011년 2월 25일 오후 5시 13분 
Thank god for people like Hen.
2010년 12월 23일 오전 8시 55분 
Yo i sneezed all over my guitar right, I went to clean it off with a towel and a string snapped and hit me in the face. Once that atrocious rebellion from my guitar happened i fell back from my chair and realized how dangerously close I was to the SHARP heater of mine my head was. ♥♥♥♥♥♥♥ cool story bros.
2010년 11월 13일 오전 5시 30분 
i wish i could create stuff :P
2010년 11월 12일 오후 7시 21분 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥ nightmare house 2 is damn scary!!!!
2010년 9월 12일 오전 2시 56분 
awsome
2010년 8월 14일 오전 11시 20분 
<3
2010년 6월 19일 오전 1시 40분 
is nightmare house almost done?
2010년 6월 2일 오후 5시 57분 
you guys should have like a clan tag, something like ==WCS== [username] or ==WeCrSt== [username] or something like that, just an idea
2010년 5월 13일 오전 12시 49분 
CANT ♥♥♥♥♥♥♥ WAIT FOR NIGHTMARE HOUSE 2. I LOVE YOU GUYS
2010년 1월 1일 오전 3시 49분 
█░█ ███ █░█
▀█▀ █░█ █░█
░▀░ ▀▀▀ ▀▀▀
▀█▀ █░█ █▀▀ ▀█▀
░█░ █░█ ▀▀█ ░█░
▀▀░ ▀▀▀ ▀▀▀ ░▀░
█░░ ███ █▀▀ ▀█▀
█░░ █░█ ▀▀█ ░█░
▀▀▀ ▀▀▀ ▀▀▀ ░▀░
▀█▀ █░█ █▀▀
░█░ █▀█ █▀▀
░▀░ ▀░▀ ▀▀▀
█▀▀ █▀█ █████ █▀▀
█░█ █▀█ █░█░█ █▀▀
▀▀▀ ▀░▀ ▀░▀░▀ ▀▀▀



░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█▀▀ ░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░█▀▀ ░█▀▀ ░█ ░█ ░░░░█▀▀ ░█▀█ ░█ ░█
░▀▀▀ ░▀ ░░░▀ ░▀▀▀ ░░▀ ░░░▀░▀ ░▀ ░▀▀▀
2009년 10월 12일 오후 3시 00분 
The Beams are about to break.
The Tower is soon to fall.
Reality will be rent asunder.
And I can't wait.
2009년 8월 3일 오전 7시 03분 
My mod is a secret
2009년 5월 29일 오후 4시 59분 
The cake is a Lie
2009년 5월 29일 오후 4시 50분 
HAIHAIHAIHAIHAIHAIHAIHAIHAIHAIHAIHAI.... Whats up?
2009년 5월 28일 오후 6시 45분 
I Eat Babies.
2009년 5월 3일 오전 10시 45분 
Heavy CivilianHeavy CivilianHeavy CivilianHeavy CivilianHeavy Civilian lol jk