EvilXiX
Erik
Kobenhavn, Denmark


Currently Offline
Comments
Nov 30, 2017 @ 5:29am 
Vådka
Jan 15, 2013 @ 7:54am 
Har været med i Dota 2 beta siden det startede næsten og her til sidst inden de releaser har de givet en masse invites til mig. Tror jeg har fået en 15 stykker i alt.. Har 6 tilbage eller sådan noget :)
Jan 14, 2013 @ 10:40am 
np :) For old times :D