STEAM-GRUPP
Alle Der Hader Wow ADHW
STEAM-GRUPP
Alle Der Hader Wow ADHW
0
SPELAR
0
ONLINE
Grundades
17 maj 2009
10 kommentarer
26 mar, 2013 @ 13:34 
Jeg kan godt lide WoW.
3 jun, 2010 @ 7:07 
WoW sutter pík!!!
14 okt, 2009 @ 11:49 
WoW sucks.
12 okt, 2009 @ 7:35 
wow er bare det værste lorte spil der er blevet lavet. Det stinker virklig
29 sep, 2009 @ 10:44 
WOW ER FOR BOB det er så lamt man bliver kun fed af det ^^
20 jul, 2009 @ 12:13 
Wow det sux virkeli og så tvinger blizzard en til at betale penge for at spille det!! DET ER VIRKELI EN GANG LORT!!!

SOM OM MAN GIDER AT BETALE FOR AT SPILLE ET LORTE SPIL OMFG!!!
5 jul, 2009 @ 3:15 
WOW ER SJOVT ! For tards
25 jun, 2009 @ 10:37 
hypnos har ret
3 jun, 2009 @ 11:07 
Wow Spillere = Fede nørder der bliver afhængige af sådan et lorte spil! x)
2 jun, 2009 @ 21:43 
WOW ER SJOVT