STEAM 群組
Alle Der Hader Wow ADHW
STEAM 群組
Alle Der Hader Wow ADHW
1
遊戲中
1
線上
創立
2009 年 5 月 17 日
10 則留言
2013 年 3 月 26 日 下午 1:34 
Jeg kan godt lide WoW.
2010 年 6 月 3 日 上午 7:07 
WoW sutter pík!!!
2009 年 10 月 14 日 上午 11:49 
WoW sucks.
2009 年 10 月 12 日 上午 7:35 
wow er bare det værste lorte spil der er blevet lavet. Det stinker virklig
2009 年 9 月 29 日 上午 10:44 
WOW ER FOR BOB det er så lamt man bliver kun fed af det ^^
2009 年 7 月 20 日 下午 12:13 
Wow det sux virkeli og så tvinger blizzard en til at betale penge for at spille det!! DET ER VIRKELI EN GANG LORT!!!

SOM OM MAN GIDER AT BETALE FOR AT SPILLE ET LORTE SPIL OMFG!!!
2009 年 7 月 5 日 上午 3:15 
WOW ER SJOVT ! For tards
2009 年 6 月 25 日 上午 10:37 
hypnos har ret
2009 年 6 月 3 日 上午 11:07 
Wow Spillere = Fede nørder der bliver afhængige af sådan et lorte spil! x)
2009 年 6 月 2 日 下午 9:43 
WOW ER SJOVT