STEAM-GRUPPE
CyberGamer CSS CG CSS
STEAM-GRUPPE
CyberGamer CSS CG CSS
10
IM SPIEL
128
ONLINE
Gegründet
4. Dezember 2009
Ort
Australia 
33 Kommentare
1. Mai 2018 um 14:05 
Is Cybergamer still running?
29. Jun. 2016 um 4:00 
What the ♥♥♥♥ is going on with Cybergamer and what is going to happen with all the matches tonight?
5. Sep. 2013 um 4:32 
cs go open team lf scrim partners
27. Apr. 2013 um 19:34 
Servers need to be updated.
22. Mai 2012 um 5:02 
SKUX vs Seraphic Nexus for 1st on CGO
connect 203.14.173.217:30001
25. Apr. 2012 um 0:51 
Giving out one L4D2 game on steam, All you need to do is like, comment your steam name and subscribe to this for a chance to win http://www.youtube.com/watch?v=v3BBcUbt-dw
1. Apr. 2012 um 18:38 
connect 27.50.70.62:27015; password ♥♥♥♥ // PUG YO!
27. Feb. 2012 um 14:42 
:D
25. Feb. 2012 um 23:54 
700
10. Okt. 2011 um 2:57 
anymore games tonight?
21. Feb. 2011 um 16:46 
8)
23. Dez. 2010 um 1:55 
connect 203.14.173.224:30001 // D.50 vs. L2PK - srcTV Now Live Again.
23. Dez. 2010 um 1:19 
can anyone connect
22. Dez. 2010 um 15:40 
XD
14. Apr. 2010 um 4:38 
meow
7. Apr. 2010 um 22:20 
My team is always looking for games, so toss me a msg if u have 5 at any time
10. Mrz. 2010 um 3:37 
love this ladder gaming! Just the best thing ever (:
24. Feb. 2010 um 1:57 
I am the best in the world at what I do.
28. Jan. 2010 um 21:14 
i am the greatest and most respected player in this group to date, by far.
26. Jan. 2010 um 7:03 
i have hairy balls..
20. Dez. 2009 um 22:26 
hope its as competitive as it used to be.
15. Dez. 2009 um 14:09 
wassup!!!!!
12. Dez. 2009 um 21:07 
woof
9. Dez. 2009 um 21:47 
meow
9. Dez. 2009 um 16:41 
I deserve $3.50
7. Dez. 2009 um 5:36 
misa campo omnomnom
6. Dez. 2009 um 23:07 
No, god no. .. hahaha *evil laugh... lol just another medium to contact you guys by :P
6. Dez. 2009 um 17:19 
gw* :S
6. Dez. 2009 um 17:19 
rawr, dw on the xray on cgo btw
6. Dez. 2009 um 6:02 
Mega comp was just an excuse to get all of our steam accounts to add to this page wasnt it ;)
6. Dez. 2009 um 5:29 
herro
6. Dez. 2009 um 3:14 
wdup :p
4. Dez. 2009 um 14:36 
Whats up!???