mr.ball
Skane Lan, Sweden
Född och uppvuxen i Kivik city :sotanchor:
Kan baka en kladdkaka på 45 minuter :sothappy: :Muffin_time:
Snabbast på gatan #pantamera
Född och uppvuxen i Kivik city :sotanchor:
Kan baka en kladdkaka på 45 minuter :sothappy: :Muffin_time:
Snabbast på gatan #pantamera
Currently Offline
⁣ ⁣⁣⁣
Spela fotboll
Favorite Game
Item Showcase
Favorite Group
Team 5KR
4
Members
0
In-Game
0
Online
0
In Chat
cv
Eslövs sjunde snabbaste he/minion:Quack_Quack_Boom::rloctane:
Ödeshögs åttonde rikaste tricycle penis boat 💰🤑💸
Motto: Nyckeln till fokus är en dålig stol🪑
Proud islamic citizen.🧕
Your local maniac.:movieskull::madskull::sadskull::lolskull:
Excited for the new bible relese.✝️
My chicken teriyaki is up to a very high standard🍗🐔
Sea turtle rights is a must🐢
Nice and kind to all sims 2 content creators
Number 1 guitar solo on sound cloud🎸
Indonesian lives matter✊
Fight for equal rights to sneak food in to class👊🏻
All immigrants should have a right to Family Guy🏠
Top 4 highes active member on the forum for the new Africa 2 release:driver3:
Covid-19 is a conspiracy by the French to sell more slow food🐌
#James May for president:sothappy:
Höga förhoppningar på 07:orna🧐
Alltid sugen på fina ungspankakor🥞🥞
Gillar skratt och applåder👏
Proud co-founder of Hustlors Univercity👨‍🎓👨‍🎓
Summer holidays to albania🏳️ 🏴 🏁
Inventor of the picklepicker🥒🥒🥒
Weakest citizen in Skivarp💪💪💪
The teknis mindset💪💪💪
Albaniens nästa Renault Clio Cup förare🚗🚗🚗🚗
medlem i pågenlimpans fanclub🍞
#7 casual racist in northwestern Hammenhög :rloctane:
Road to competetive racism starts here :rlmerc::rloctane:
Screenshot Showcase
Grand Theft Auto V Legacy
5 2
Recent Activity
1,769 hrs on record
last played on Jun 25
476 hrs on record
last played on Jun 25
245 hrs on record
last played on Jun 24
Jun 22 @ 10:55am 
rekt XD:csgoct:
Jun 22 @ 10:53am 
-reåp he stole my onions, not 1, TWO! and then shot my dog :(
Jun 19 @ 6:54pm 
Civilingenjörsstudent inom datateknik på Mittuniversitetet med ett starkt intresse för att dekonstruera komplexa problem. Jag drivs av utmaningen i att gå från total förvirring till en djup förståelse för hur system och algoritmer fungerar. För mig handlar programmering inte bara om att skriva kod som fungerar, utan om att förstå logiken bakom varje rad. Jag ger mig inte förrän jag har knäckt nöten och hittat en effektiv lösning.
Jun 11 @ 7:17pm 
both of you eat some smoked fish and shut the ♥♥♥♥ up
Jun 10 @ 5:20am 
-rep not danish
May 26 @ 8:22pm 
Kort och damm och säälar överallt. En tavla på väggen. En äcklig jävla tavla, men ändå fin. Nästan lika fin som dom där kritvita stränderna var. Men nu är allting över. För innan det är det tillbaka till istiden. 5 sekunder kvar. Sen är allting över. Tiden är en platt cirkel. Och den snablar sig överallt på frivilliga skäl, till och med såna skäl som syntes en gång långt uppe i himlen i stjärnorna där spermier gjöts och skickades ned för att befrukta jordens alla ägg. Alla äckkliga, lömska ägg. Är det värt att ha? Ska man borra ner fötterna ännu djupare eller tiga och stå som en lyktstolpe mot vinden och solen? Är det dags att återvända till hålorna, dessa ursinniga urgamla urvattnade gamla ställen, eller är det dags att återvända till något nytt? Något oskrivet :csgostar: